Compliment en klacht

Jouw ervaring met onze zorg is belangrijk voor ons. Dus horen we graag over zaken die goed gaan en zaken die minder goed gaan. Zo kunnen we onze zorg blijven verbeteren. Hebben jij of je naaste een klacht over onze zorg? Of wil je ons graag complimenteren over de goede zorg die je kreeg? Schroom niet om deze ook al tijdens de behandeling te delen.

Compliment

Wil je ons graag complimenteren over de goede zorg die je kreeg? Schroom niet om deze al tijdens de behandeling met je behandelaar te delen of te mailen aan kwaliteit@molemann.nl.

Onze zorg kun je ook waarderen via www.zorgkaartnederland.nl. Hiermee help je niet alleen MoleMann, maar ook anderen die op zoek zijn naar een zorgverlener.

Klacht

Hebben jij of je naaste een klacht over onze zorg? Onze behandelaren staan altijd open voor een gesprek, zij zijn er immers voor jou. We gaan ervan uit dat je jouw ongenoegen eerst bespreekt met de betrokken behandelaar(s). Ook kun je terecht bij een andere behandelaar of een leidinggevende. Vaak leidt dit gesprek tot een oplossing.

Wil je meer weten over hoe wij omgaan met klachten en wat jouw rechten zijn? Bekijk dan hier de klachtenregeling.

Wil je je klacht schriftelijk aan ons kwijt, mail dan naar kwaliteit@molemann.nl