Samen met onze collega’s zetten we ons in om de beste zorg te bieden. Toch is het mogelijk dat je soms niet helemaal tevreden bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop we met jou gecommuniceerd hebben. Of waren er vooraf andere verwachtingen over ons aanbod en is het vervolgens heel anders gelopen. We raden aan daar niet mee rond te blijven lopen maar jouw ervaringen met ons te delen. We zoeken graag naar een oplossing. Zo verbeteren we de kwaliteit van onze zorg. Hieronder informeren we je hoe je dat kunt doen.
Je kunt je klacht het beste rechtstreeks vertellen aan degene die ervoor verantwoordelijk is of diens leidinggevende. Door met elkaar te praten en naar elkaar te luisteren komen we hopelijk snel tot een oplossing. De leidinggevende van de vestiging is bereikbaar via de zorgadministratie.
Heeft de eerste klachtopvang jouw onvrede niet weggenomen of wil je deze stap overslaan? In dat geval kun je terecht bij onze externe klachtenfunctionaris. Deze is te bereiken via het Centraal Bureau voor Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ):
CBKZ t.a.v. klachtenfunctionaris MoleMann B.V.
Antwoordnummer 570
4200 WB GORINCHEM
E: klachten@cbkz.nl
T: 0183-682829
De klachtenfunctionaris kan op een laagdrempelige en informele wijze bemiddelen bij jouw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en kan jou ook meer vertellen over de klachtenprocedure en eventuele vervolgmogelijkheden. Het doel van de behandeling door de klachtenfunctionaris is om samen met MoleMann tot een oplossing te komen voor jouw klacht.