
Bent u niet tevreden met hoe het gaat? Onze behandelaren staan altijd open voor een gesprek, zij zijn er immers voor u.
We gaan ervan uit dat u uw ongenoegen eerst bespreekt met de betrokken behandelaar(s). Ook kunt u terecht bij een andere behandelaar of een leidinggevende. Vaak leidt dit gesprek tot een oplossing.
Als het u moeite kost om dit persoonlijk aan te geven, kunt u altijd per mail een aanvraag doen via kwaliteit@molemann.nl. Wij zorgen dan dat er contact met u opgenomen wordt voor het maken van die afspraak. U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.
Klachtenfunctionaris
U kunt de hulp aanvragen van onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris gaat eerst met u in gesprek en gaat samen met u op zoek naar een oplossing waar u zich in kan vinden. De klachtenfunctionaris kent MoleMann goed en helpt u zo om de juiste personen te bereiken. Ook zorgt zij ervoor dat de klachtencommissie op de hoogte wordt gebracht van de situatie.
Wanneer u er niet uit komt in de gesprekken kan de klachtenfunctionaris u helpen om uw klacht op papier te zetten en in te dienen.
U vraagt de inzet van de klachtenfunctionaris aan door te mailen naar kwaliteit@molemann.nl of u geeft het aan in het contactformulier.
De Klachtenregeling vindt u in de bijlage